Direktlänk till inlägg 2 januari 2016

Hej!

Av Py Jägerdén - 2 januari 2016 17:22

Jag heter Py Jägerden och är född i januari 1990. Växte upp på Bullersta gård i Nyköping där jag började min karriär på ponny. Gick Riksidrottsgymnasiet-hoppning på Strömsholm och jobbade därefter ett år i Göteborg hos Emma Emanuelsson.


Har de senaste femton åren tränat för Lotta Björe och sedan 2009 är hon förutom min tränare och mentor även samarbetspartner i olika sammanhang.

Idag bedriver jag egen verksamhet på Östra Hedemora Gård utanför Eskilstuna där jag tar emot hästar för inridning, vidareutbildning, tävling och försäljning. Jag anordnar även träningar för grupper och privatryttare.

2015 vart jag utvald som en av ATG:s hopptalanger, vilket ger enormt mycket för min utveckling som ryttare och utbildare.


Följ mig på: http://horzenet.com/blogg/py-jagerden och på instagram: http://www.pikore.com/pyjagerden

 

Mobil:  073 584 86 82

Epost: py.jagerden@hotmail.com


  

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Skapa flashcards